We hebben geweldig nieuws voor dit najaar: ‘De (On)begrensde Kinderen’, een hartverwarmend project van Het Gelders Productiehuis. In dit bijzondere project werken nieuwkomers (gevluchte kinderen), de vooropleiding van Joji School of Arts en getalenteerde professionals samen om een unieke theatervoorstelling te creëren. Op het podium schitteren kinderen, terwijl ze samen de betekenis van ‘vrijheid’ verkennen, waarbij ieders perspectief wordt gehoord en gevierd.

De deelnemende vluchtelingenkinderen komen uit landen zoals Oekraïne, Syrië en Eritrea, en dit project helpt hun verhalen te delen en bewustzijn te creëren over de uitdagingen waarmee vluchtelingen wereldwijd worden geconfronteerd.

Wij nodigen u van harte uit om te komen genieten van deze inspirerende voorstelling op maandag 27 november 2023 in Het Zwitsaltheater, Apeldoorn. Kaartjes kosten slechts €5,50 per persoon en zijn geschikt voor kinderen vanaf 10 jaar. U kunt uw plaats reserveren op de website van het Zwitsaltheater.

Wij kijken ernaar uit om u te verwelkomen en samen met u de waarde van vrijheid te ontdekken. Voor persinformatie en interviewverzoeken kunt u contact opnemen met Ilse Voerman, de projectleider van ‘De (On)begrensde Kinderen’, op 06 – 13 09 01 42.

Over Het Gelders Productiehuis: Het Gelders Productiehuis is een toonaangevend cultureel platform dat zich inzet voor de ontwikkeling en presentatie van artistieke projecten in Gelderland en daarbuiten. ‘De (On)begrensde Kinderen’ is een prachtig voorbeeld van hun inzet voor een inclusieve en inspirerende samenleving.