Doe jij ook mee aan de Dance Masterclass van Sophia Mason op zaterdag 16 december? Een toffe, inspirerende en leerzame workshop in de stijl contemporary.

Sophia Mason is in 2018 afgestudeerd aan Fontys Hoge School voor de Kunsten. Na het afstuderen is zij werkzaam als danseres binnen alle hoeken van het werkveld.  Sophia heeft in veel theater voorstellingen gedanst zoals de voorstellingen van Isabelle Beernaert, Dalton Janssen en Denden (Zero Dance Theatre) maar ook heeft zij grote commerciële klussen op  haar naam staan zoals Eurovisie Songfestival. De ervaring die zij heeft opgedaan in het werkveld, deelt ze graag met leergierige dansers. Door deze brede achtergrond heeft ze haar eigen stijl kunnen creëren met als basis Contemporary, gecombineerd met vloerwerk, isolaties en flow. Altijd vanuit gevoel en emotie.

Waar: Vlijtseweg 140, Apeldoorn.

Wanneer: Zaterdag 16 december 2023

Tijd:
16.00 – 17.15 uur Jongeren 12+ (open level) (inschrijven voor leden via administratie@jojischool.nl. Voor niet-leden klik hier)
17.15 – 18.30 uur Jongeren 12+ (gevorderd) (inschrijven voor leden via administratie@jojischool.nl. Voor niet-leden klik hier)

Kosten:
€10,- (€15,- voor niet-leden)

Wil jij dit niet missen? Geef je dan snel op en stuur een mail aan administratie@jojischool.nl.